Open vragen in jouw webshops & volumekortingen

Nog meer mogelijkheden om de perfecte webshop op te zetten


Soms heb je wat meer informatie nodig als er bestellingen geplaatst worden op jouw webshop. Eén van de zaken waar veel om gevraagd werd is de mogelijkheid om bijvoorbeeld de naam van het lid of de leerling te vragen bij elke bestelling. Daarnaast is dat in sommige situaties ook nodig per artikel dat besteld wordt, bv. als je gepersonaliseerde trui's verkoopt en daar een naam op wilt laten drukken. Dat is nu mogelijk! Je kan open vragen toevoegen als je een artikel bewerkt of gewoon bij de webshop zelf. In dat laatste geval zullen ze maar één keer gevraagd worden per bestelling.

Open vragen webshops op bestelniveau Open vragen webshops

Daarnaast willen veel verenigingen ook een korting voorzien voor als je meerdere artikels besteld. Vroeger kon je dat op een omslachtigere manier oplossen door meerdere prijzen en keuzemenu's toe te voegen, maar nu kan je het automatisch laten toepassen. Je kan per prijs (een artikel kan meerdere prijzen hebben, bv. small, medium, large) ook een prijs met korting instellen die toegepast wordt vanaf een bepaald aantal stuks op het totale aantal.

Volumekortingen


Andere wijzigingen

Verder maakten we ook nog deze kleine wijzigingen:

  • We hebben enkele nieuwe filters toegevoegd in het bestellingsoverzicht
  • Je kan een betaling nu als betaald markeren als je een bestelling bekijkt in het dashboard ✅
  • Voor bestellers die betalen via overschrijving is er nu een duidelijke knop om de betaalinstructies opnieuw te tonen 💳

Feedback?

Heb je ondertussen nog vragen of ideeën? Stuur ons gerust feedback via hallo@stamhoofd.be 👋